Na początku czerwca legionowianie z ciekawości zadzierali głowy, teraz pewnie będą patrzyli pod nogi. Kilka dni temu w siedmiu punktach miasta pojawiły się bowiem zagadkowe sylwetki samochodów, mające związek z autami widniejącymi wcześniej na miejskich billboardach. W dodatku towarzyszy im pytanie: czy wiesz, jakie atrakcje czekają na ciebie w wakacje?

Dzieci, chociaż bystre i domyślne, z udzieleniem dokładnej odpowiedzi miały spory problem. Mimo to oczywiście próbowały. Farbowana wyścigówka kojarzy im się różnie. – Z wakacjami, z wyjazdem na wczasy. A sądząc po nazwach sponsorów, z różnymi promocjami, no i w ogóle – zgadywali legionowscy uczniowie. O ile „w ogóle” wszystko jest jasne, na temat szczegółów wiadomo, póki co, niewiele. Lepiej poinformowana wydaje się być dyrektorka Zespołu Szkolno – Przedszkolnego z ulicy Jagiellońskiej 67. I po długich namowach zdecydowała się, jak na nauczycielkę przystało, swą wiedzą z legionowianami podzielić. – Jak doskonale wiemy, Legionowo bardzo porusza. To, co tu widać, to drugi etap tajemniczej akcji społecznej. Mogę zdradzić tylko tyle, że jest ona bardzo intrygująca, a wszystko zaczęło się 3,5 roku temu właśnie tutaj, w Szkole Podstawowej nr 2  – mówi Iwona Kuchta. A kiedy się zakończy? Więcej wskazówek poniżej.

***************************
Zasady konkursu z insertem.
Do wygrania jest model, którego koszt to 550zł. Zadaniem uczestnika jest pomalowanie auta z szablonu, przy czym samochód może przybrać różne formy, nie tylko przedstawione na kartce formatu A4. Praca, która będzie odzwierciedlała najbardziej rzeczywisty wygląd modelu, wygra nagrodę.
Szablon jest namalowany w siedmiu punktach miasta. Zwycięzca musi wymienić chociażby trzy, żeby zostać zakwalifikowanym do konkursu. Pracę należy składać do redakcji „Miejscowej” od poniedziałku do czwartku w godzinach 9-16 do 26 czerwca  br.