fot. UG Nieporęt

W związku z pojawiającymi się prośbami mieszkańców dotyczącymi ułatwień w załatwianiu spraw w Urzędzie Gminy Nieporęt, od poniedziałku (14 grudnia) uruchomiono tam Punkt Informacyjny.

Punkt działa na parterze urzędu gminy, obok kancelarii. Jego pracownicy udzielają informacji między innymi o sposobie załatwienia danej sprawy oraz o dokumentach, które należy przedstawić, o wyborze odpowiedniego wniosku, czy na przykład o numerze telefonu do merytorycznego działu urzędu. Jeżeli załatwienie sprawy, z jaką zwrócił się interesant, nie będzie leżało w gestii Urzędu Gminy Nieporęt, otrzyma on informację, do której instytucji powinien się z nią udać. Z nieporęckim punktem informacyjnym można się również skontaktować telefonicznie, pod numerem 22 767 04 03.

Co do tradycyjnej, bezpośredniej obsługi interesantów na terenie urzędu gminy, odbywa się ona z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego. W wydzielonej strefie na parterze mogą przebywać jednocześnie tylko dwie osoby, obowiązuje je też oczywiście zasłanianie nosa i ust.