Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne „Legionowo” Sp. z o.o. informuje, że Biuro Obsługi Klienta jest czynne w poniedziałki w godz. 8.00 – 16.00 (nowe godziny otwarcia), a w pozostałych dniach bez zmian, czyli od wtorku do piątku w godz. 7.00 – 15.00. Wszelkie sprawy i zapytania klientów załatwiane są również w systemie on-line, bez potrzeby osobistych wizyt w siedzibie Spółki.

Wodociągi legionowskie dokładają wszelkich starań, by zachować najwyższe standardy obsługi, ale również higieny i bezpieczeństwa. Siedziba firmy zaopatrzona jest cały czas w odpowiednie środki dezynfekujące i antybakteryjne. Przy wejściu możliwy jest pomiar temperatury ciała każdej z przychodzących osób. Regularnie czyszczone są klamki w całym obiekcie biurowym i dezynfekowane są biurka dla klientów. Po czasach największych fal pandemii koronawirusa Biuro Obsługi Klienta zostało wyposażone w urządzenie do ozonowania dokumentów, co dalej jest praktykowane. Bezpieczeństwo pracowników i klientów jest dla PWK priorytetowe.

Wodociągi legionowskie zachęcają również wszystkich swoich klientów do przechodzenia na elektroniczną formę otrzymywania faktur poprzez aktywowanie tak zwanej E-FAKTURY. Otrzymywanie E-FAKTURY na podany adres e-mail jest formą najwygodniejszą i przede wszystkim bezpieczną – eliminującą czynnik kontaktu podczas dostarczania zakopertowanych faktur przez listonoszy i innych pracowników poczty. Usługa ta jest w pełni bezpłatna. Dodatkowo każdy, kto aktywuje E-FAKTURĘ, otrzyma do wyboru upominek w postaci pamięci USB, parasola lub torby na laptop lub dokumenty.

Wodociągi zachęcają również do aktywacji dostępu do platformy internetowej ELEKTRONICZNE BIURO OBSŁUGI KLIENTA, gdzie można zarządzać swoim kontem, sprawdzając płatności i mieć wgląd w faktury oraz zestawienia odczytów wodomierzy. Na stronie internetowej (www.pwklegionowo.com) można pobrać wszystkie formularze i wnioski. Uzupełnione dokumenty można również zeskanować i odesłać na adres e-mail. Należy podkreślić, że informatyzacja usług oraz elektroniczny obieg dokumentów jest najbezpieczniejszy oraz wpływa na ochronę środowiska, gdyż wiele dokumentów dostępnych jest on-line, zamiast formy papierowej. Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne „Legionowo” Sp. z o.o. zachęca klientów do kontaktu: telefonicznie na nr infolinii (22) 774 98 82 lub (22) 774 10 62, listownie na adres PWK „Legionowo” Sp. z o.o., 05-120 Legionowo, ul. Kościuszki 16A, poprzez pocztę elektroniczną e-mail: bok@pwklegionowo.com lub korzystając z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (EBOK).