Szefowie Legionovii SA podpisali właśnie ze spółką IŁ Capital trzyletni kontrakt, na mocy którego do 2024 roku pozostanie ona sponsorem tytularnym siatkarskiego klubu z Areny Legionowo. W związku z tym, począwszy od nadchodzącego sezonu, ekipa występująca w TAURON Lidze będzie nosiła nazwę IŁ Capital Legionovia Legionowo.

Informację podano na zorganizowanej w stolicy konferencji prasowej z udziałem prezesa Polskiej Ligi Siatkówki SA Artura Popko, prezesa IŁ Capital Igora Łukasika oraz członków zarządu klubu Legionovia SA. Wszyscy uczestnicy wydarzenia, a szczególnie ci ostatni, byli – jak łatwo zgadnąć – w doskonałych nastrojach. – Bardzo się cieszymy, że na najbliższe trzy sezony wiążemy się z tak stabilnym partnerem, jak IŁ Capital. To daje nam bardzo dużo spokoju w tworzeniu strategii rozwoju klubu na najbliższe lata i pozwala na patrzenie w przyszłość z optymizmem – skomentował podpisanie umowy prezes Konrad Ciejka. Zadowolony był także, związany już wcześniej z profesjonalną siatkówką, szef spółki IŁ Capital. – Bardzo się cieszę z zawarcia umowy na trzy lata, lecz mam nadzieję, że nasza współpraca potrwa znacznie dłużej. Dziękuję włodarzom klubu za zaproszenie do współpracy i z dużą nadzieją patrzę w przyszłość – powiedział prezes Igor Łukasik.

Na wspomnianej konferencji zarząd Legionovii SA poinformował o wygaśnięciu z końcem lipca br. umowy sponsorskiej z firmą DPD Polska. – Dziękujemy jej za trzy lata dobrej, partnerskiej współpracy. To z logo DPD na koszulkach odnosiliśmy w ostatnich latach dobre wyniki: po raz pierwszy zagraliśmy w Final Four Pucharu Polski i w europejskich pucharach. Firmie życzymy wszystkiego dobrego, a każdemu tak dobrych partnerów, jak DPD Polska – powiedział prezes Konrad Ciejka. Sponsoringowy układ z potentatem na rynku usług kurierskich zakończył się więc w doskonałej atmosferze. – W imieniu całej społeczności DPD Polska dziękuję Legionovii za lata owocnej współpracy, która dała nam wszystkim wiele radości i satysfakcji. Przez ten czas zawodniczki Legionovii każdego dnia udowadniały, że dzięki wytrwałości, dyscyplinie i ciężkiej pracy zespołowej można osiągać sukces w sporcie. Partnerstwo z klubem pozwoliło nam dotrzeć do grona jego kibiców i pokazać im nasze zaangażowanie w rozwój polskiej piłki siatkowej oraz promowanie zdrowego stylu życia i rywalizacji w duchu fair play. Jesteśmy dumni, że mieliśmy okazję z państwem współpracować, a klubowi i nowemu sponsorowi tytularnemu życzymy powodzenia w realizowaniu sportowych i promocyjnych celów – podsumował Łukasz Zembowicz z zarządu DPD Polska.

Poprzedni artykułZakręcone ścieżki
Następny artykułNowa droga, stare zwyczaje
Trudno powiedzieć, czy to wpływ zodiakalnego Koziorożca, ale lubi czasem nabić kogoś na medialne rogi. Starając się przy tym, a to coraz rzadsze zjawisko, nie nabijać w butelkę czytelników. 53-letni chłopiec starannie skrywający swe emocje. Głównie pozytywne. Posiadacz wielu cech, które dyskwalifikują go jako wzór dziennikarza. Mimo to od dwóch dekad dzielnie trwa na legionowskim posterunku.