PWK stawia na cyfryzację

Od wielu lat legionowskie wodociągi stawiają na wysoką jakość obsługi swoich klientów, dostarczając im nowych rozwiązań, które podnoszą komfort obsługi. Zdalny odczyt wodomierzy, nowoczesna wymiana wodomierzy oraz faktura w formie elektronicznej to tylko kilka z nich.

Popularność e-faktury każdego roku jest coraz większa i liczba osób zainteresowanych jej otrzymywaniem stale wzrasta. Należy powiedzieć, że codziennie do Biura Obsługi Klienta spółki wpływa średnio około 15 wniosków dotyczących e-faktury. I trudno się dziwić, bo usługa ta jest w pełni bezpłatna, a dodatkowo, co bardzo ważne, sprzyja ochronie środowiska.

Kolejnym cennym rozwiązaniem jest dalsze ulepszanie zdalnego odczytu wodomierzy, gdzie klient nie musi oczekiwać wizyty inkasenta celem spisania stanu wodomierza. – Obecnie wdrażamy nowy system odczytu wodomierzy „IZAR NET 2”, który usprawnia pozyskiwanie odczytów, zmniejsza koszty związane z przejazdem samochodu oraz przyspiesza wystawianie faktur. Pracownik za pomocą nowoczesnego tabletu i innowacyjnego systemu pobiera odczyty w znacznie szybszy i dokładniejszy sposób. Specjalny moduł radiowy zamontowany na wszystkich wodomierzach pozwala na zdalny odczyt ostatniego dnia miesiąca, zawsze o tej samej godzinie. Dzięki jeszcze bardziej precyzyjnemu automatycznemu odczytowi unikamy takich sytuacji, jak błędny stan licznika czy pomyłka przy ręcznym wprowadzeniu danych – mówi Grzegorz Gruczek, prezes zarządu Przedsiębiorstwa Wodociągowo-Kanalizacyjnego „Legionowo”.

Warto dodać, że system rejestruje również wszelkie nieprawidłowości, takie jak przepływ wsteczny, wyciek wody oraz brak przyrostu wskazań. Dodatkowo PWK wprowadza również nowy system wymiany wodomierzy, w którym monter będzie wyposażony w drukarkę termiczną, urządzenie rejestrujące wodomierz oraz tablet do zbierania podpisu elektronicznego. Dzięki temu usprawni się cały proces wymiany, pozwalając uniknąć błędu przy ręcznym spisywaniu numeru wodomierza. – Są to wszystko rozwiązania nowoczesne, komfortowe, a także w pełni bezpieczne dla odbiorców naszych usług. Dlatego zamierzamy dalej podążać w tym kierunku i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom w tym zakresie – dodaje prezes Grzegorz Gruczek.

Exit mobile version