Siatkówka z pianką

Jak powszechnie wiadomo, zawodowy sport nie może obejść się bez sponsorów. A sponsorzy często nie potrafią obejść się bez sportu. Mimo że płynne produkty łomżyńskiego browaru ze zmaganiami na parkiecie kojarzą się w dosyć luźny sposób, producent popularnego piwa postanowił ostatnio dołączyć do grona podmiotów wspierających DPD Legionovię.

W przeciwieństwie do zalecanej temperatury podawania swoich wyrobów, nowy mecenas został w klubie przyjęty bardzo ciepło. Prezesa Konrada Ciejkę cieszy pozyskanie kolejnego biznesowego partnera, ale również fakt, że liderzy swoich branży dostrzegają korzyści płynące z promocji własnej marki podczas meczów legionowskich siatkarek. – Uważam, że w ten sposób, działając razem, można osiągnąć znacznie więcej – mówi legionowski popularyzator siatkówki.

Dzięki umowie z nowym sponsorem klubu w DPD Arenie pojawi się nie tylko jego znane wśród miłośników złocistego trunku logo. Po wznowieniu rozgrywek Ligi Siatkówki Kobiet pienistym napojem z Łomży kibice w Legionowie będą mogli gasić pragnienie także podczas meczów. Przy okazji wznosząc nim toasty za zwycięstwo.

Poprzedni artykułTerytorialsi kontra wirus
Następny artykułDozór za przemoc
Trudno powiedzieć, czy to wpływ zodiakalnego Koziorożca, ale lubi czasem nabić kogoś na medialne rogi. Starając się przy tym, a to coraz rzadsze zjawisko, nie nabijać w butelkę czytelników. 53-letni chłopiec starannie skrywający swe emocje. Głównie pozytywne. Posiadacz wielu cech, które dyskwalifikują go jako wzór dziennikarza. Mimo to od dwóch dekad dzielnie trwa na legionowskim posterunku.

Exit mobile version