Usatysfakcjonowany klient

Już niedługo będzie wiadomo, jak mieszkańcy Legionowa oceniają Urząd Miasta i fachowość pracujących tam urzędników. Od ubiegłego tygodnia wszystkie osoby, które przyjdą do ratusza mogą wziąć udział w badaniu satysfakcji klienta.

– Będzie to długofalowy projekt, podzielony na etapy. Co kwartał przez cały miesiąc na terenie urzędu, w każdym pokoju, w biurze obsługi klienta i w informacji będą dostępne ankiety. Każdy mieszkaniec, który zostanie obsłużony w naszym urzędzie zostanie poproszony o jej wypełnienie. Nie zajmie to więcej niż pięć, dziesięć minut. Jest ona w pełni anonimowa – mówi Tamara Mytkowska, rzecznik prasowy UM w Legionowie.A dzięki niej będzie wiadomo między innymi, jak oznakowany jest urząd i czy mieszkańcy nie mają problemu z dotarciem do konkretnego wydziału lub urzędnika, czy zostali sprawnie, fachowo i mile obsłużeni oraz czy pracownik ratusza, z którym się  kontaktowali był merytorycznie przygotowany do wykonywania swoich obowiązków. – Ta ankieta ma ocenić naszą prace i pokazać co robimy dobrze a co źle. Nie ma ona na celu wyróżnienia  najlepszych pracowników, tylko raczej dostosowanie poziomu całego urzędu do tych najlepszych – dodaje Mytkowska.

Wygląda na to, że wiele zmieniać nie będzie trzeba. Bo mieszkańcy Legionowa – a przynajmniej ci, których udało nam się przepytać – są z pracy miejskich urzędników zadowoleni. – Jestem tu pierwszy raz i jak na pierwszy raz to byłem obsłużony super – mówi pan Wacław. – Przed chwilą właśnie załatwiałam sprawę i to trwało chwila moment –  dodaje pani Krystyna. – Nie narzekam. Jest naprawdę szybko. Nie ma kolejek, albo ja tak przynajmniej trafiam. Także jestem zadowolona – mówi Urszula z Legionowa. Ale, jak to z urzędami bywa, mogłoby być lepiej. – Obsługa jest właściwa, ale biorąc pod uwagę dawniejsze czasy, to teraz trzeba składać więcej pisemnych dokumentów, które utrudniają życie – mówi pan Krzysztof. To już jednak od miejskich urzędników nie zależy. Ale z drugiej strony sympatyczny pracownik ratusza może to życie nieco osłodzić.

Badanie satysfakcji klienta będzie prowadzone do 13 września. Następne zaplanowano na okres od 15 listopada do 15 grudnia.

Exit mobile version