Ludzie zwykle takich problemów nie mają: nadane im podczas chrztu imiona noszą do końca życia. W przypadku obiektów użyteczności publicznej bywa jednak inaczej, co potwierdza przykład reprezentacyjnej legionowskiej hali sportowo-widowiskowej, której nowa pełna nazwa brzmi od niedawna IŁ Capital Arena Legionowo.

W związku z wygaśnięciem umowy sponsorskiej dotyczącej nazwy DPD Arena Legionowo, w czerwcu bieżącego roku ogłoszono konkurs mający na celu wyłonienie kolejnego sponsora tytularnego, a co za tym idzie – nowej nazwy hali. Jego oficjalne ukoronowanie nastąpiło 1 września, kiedy to pomiędzy Gminą Miejską Legionowo a spółką Legionovia S.A. zawarte zostało porozumienie, w ramach którego hala przy ul. Chrobrego ma odtąd nosić nazwę IŁ Capital Arena Legionowo. Umowa obowiązuje do 30 czerwca 2024 roku, a nowa nazwa i logo uwzględniające markę sponsora tytularnego stosowane będą we wszystkich oficjalnych dokumentach oraz materiałach promocyjnych. Sponsor zyskał też m.in. prawo do oznakowania zewnętrznego, a także wewnętrznego obiektu oraz do wykorzystywania wizerunku hali do realizacji własnych celów marketingowych.

Co ważne, w ramach porozumienia Legionovia S.A. zobowiązała się – podobnie jak to miało miejsca za czasów poprzedniego sponsora tytularnego – do pokrycia wydatków w zakresie prac modernizacyjnych na terenie hali. W okresie obowiązywania umowy klub ma na to przeznaczyć 410 tys. zł brutto.

Poprzedni artykułRok z wykopkami
Następny artykułKwadratura kółka
Trudno powiedzieć, czy to wpływ zodiakalnego Koziorożca, ale lubi czasem nabić kogoś na medialne rogi. Starając się przy tym, a to coraz rzadsze zjawisko, nie nabijać w butelkę czytelników. 50-letni chłopiec starannie skrywający swe emocje. Głównie pozytywne. Posiadacz wielu cech, które dyskwalifikują go jako wzór dziennikarza. Mimo to od ponad dekady dzielnie trwa na legionowskim posterunku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here