Zdobiące wiele obiektów sportowych loga znanych i bogatych firm nie wiszą tam oczywiście przypadkowo. Jeśli już, to raczej od parady, bo podpierając się etosem szlachetnej rywalizacji, sponsorzy chcą zyskać na prestiżu oraz popularności. Swego opiekuna posiada również, jak sama jej nazwa wskazuje, DPD Arena Legionowo. Posiada i z tego faktu korzysta.

Międzynarodowy potentat na rynku usług kurierskich wykłada pieniądze i na legionowskie siatkarki, i na ich macierzystą halę. Nic, tylko dobrze je w nią inwestować. – We wrześniu 2018 roku zawarte zostało trójstronne porozumienie pomiędzy miastem Legionowo, klubem siatkarskim Legionovia S.A., a także jego oraz naszej Areny sponsorem tytularnym, czyli firmą DPD. Na mocy tego porozumienia klub został zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z remontami, które zostaną przez gminę wskazane – przypomina Michał Kobrzyński, kierownik DPD Areny Legionowo.

W ubiegłym roku, z okazji swych dziesiątych urodzin, największa legionowska hala otrzymała prezent w postaci pachnącego technologiczną świeżością oświetlenia boiska oraz trybun. Różnicę odczuli już lokalni sportowcy, dostrzegą ją też – kiedy wreszcie będą mogli wrócić na mecze – miejscowi kibice. – Obecnie posiadamy nowoczesne ledowe oświetlenie, spełniające wszelkie wymogi stawiane przed tego typu obiektom, jak nasza DPD Arena. Stare lampy żarowe zostały wymienione na urządzenia o wiele bardziej zaawansowane technologicznie, z możliwości łatwego i efektywnego sterowania ich parametrami – podkreśla kierownik obiektu. Poza lepszą jakością oświetlenia, zastosowanie ledowych reflektorów znacząco obniży również rachunki za energię elektryczną. Być może nawet o połowę.

Sporo da się też zaoszczędzić dzięki kolejnej inwestycji zaplanowanej w DPD Arenie. Tym razem chodzi o wymianę jej parkietu na wielofunkcyjną podłogę, przystosowaną do potrzeb zawodników wszystkich uprawianych tam dyscyplin sportu. – Obecnie przy organizacji meczów piłki siatkowej na najwyższym poziomie przepisy obligują nas do rozkładania za każdym razem terrafleksu, czyli specjalnej syntetycznej podłogi. Oczywiście wiąże się to i z kosztami, i z poświęcanym na te przygotowania czasem, no i z ograniczeniami dla innych użytkowników naszego obiektu. Po tej inwestycji funkcjonalność hali będzie znacząco zwiększona – dodaje Michał Kobrzyński. Wymiana nawierzchni DPD Areny nastąpi prawdopodobnie za kilka miesięcy, czyli w okresie letnim, gdy trenujący tam sportowcy będą na wakacjach. Całkowity koszt inwestycji szacowany jest na ponad trzysta tysięcy złotych.

Poprzedni artykułPuchar przełożony
Następny artykułNagroda z Wielkiej Litery
Trudno powiedzieć, czy to wpływ zodiakalnego Koziorożca, ale lubi czasem nabić kogoś na medialne rogi. Starając się przy tym, a to coraz rzadsze zjawisko, nie nabijać w butelkę czytelników. 53-letni chłopiec starannie skrywający swe emocje. Głównie pozytywne. Posiadacz wielu cech, które dyskwalifikują go jako wzór dziennikarza. Mimo to od dwóch dekad dzielnie trwa na legionowskim posterunku.