Odkąd tylko powstała, miejska spółka KZB Legionowo na pierwszym miejscu zawsze stawiała i stawia dobro swoich klientów. Właśnie dlatego, w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną oraz rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19, zwróciła się do nich z apelem o ograniczenie do minimum osobistych kontaktów z pracownikami KZB. Przypominając zarazem, że wszystkie sprawy równie szybko i skutecznie da się załatwić za pośrednictwem telefonu lub internetu.

Mnóstwo legionowian mieszkających w zasobach zarządzanych przez spółkę KZB, szczególnie seniorów, przyzwyczaiło się przez lata do załatwiania każdej sprawy osobiście, na miejscu i „przy okienku”. Oprócz uzyskiwanej w ten sposób natychmiastowej pewności co do skutku podjętych czynności, otrzymywali też przy okazji szansę na rozmowę z pracownikami spółki i poruszenie innych tematów znajdujących się w kręgu zainteresowań lokatorów. Trudno się zatem dziwić, że pomimo większej czasochłonności takiego rozwiązania, wielu klientów – mając do wyboru skorzystanie np. z telefonu – preferuje spacer do siedziby spółki na ul. Piłsudskiego 3. Obecnie jednak, choć na co dzień bywa całkiem odwrotnie, taki spacer może okazać się szkodliwy dla zdrowia. Teraz, mając na względzie pandemię, lepiej z niego zrezygnować. Zwłaszcza, kiedy nie jest konieczny.

Podobnie jak inne miejskie instytucje, spółka KZB także jest dla swoich klientów na wyciągnięcie komputerowej myszki lub ręki z aparatem telefonicznym. Szybko i bezproblemowo. – Przypominamy, że wiele spraw można u nas załatwić zdalnie, bez konieczności przychodzenia do siedziby spółki. Mając taki zamiar, najlepiej do nas wcześniej zadzwonić. Być może okaże się, że wszystko uda się uzgodnić przez telefon bądź zrealizować drogą elektroniczną. A jeżeli nie, to dzięki wcześniejszemu kontaktowi telefonicznemu można będzie skrócić czas przebywania w biurze. Przy czym osoby przeziębione, chore, o zmniejszonej odporności, prosimy o pozostanie w domach dla bezpieczeństwa własnego oraz innych mieszkańców – radzi Irena Bogucka, prezes zarządu KZB Legionowo.

Biuro Obsługi Klienta
22 766 47 22
Sekretariat
22 766 47 20
Dział Administrowania Nieruchomościami
22 766 47 35
Dział Eksploatacyjny
22 766 47 31
Dział Finansowo-Księgowy
22 766 47 26
Księgowość Wspólnot Mieszkaniowych
22 766 47 27
Windykacja
22 766 47 24

Korespondencję elektroniczną należy kierować na adres e-mail: info@kzb-legionowo.pl. Jeśli chodzi o bezpośrednią obsługę mieszkańców, została ona ograniczona do zlokalizowanego na parterze siedziby spółki Biura Obsługi Klientów.