W dzisiejszym świecie sportu stabilizacja kadrowa pozostaje ściśle związana z tą finansową. A skoro tak, pozyskanie przez DPD Legionovię nowego sponsora technicznego – odzieżowej firmy Hummel – to bez wątpienia dobra informacja dla jej kibiców, nadal oczekujących od legionowskiej drużyny siatkarskich meczów na najwyższym poziomie.

Jako się rzekło, nowym sponsorem technicznym DPD Legionovii Legionowo została produkująca sportową odzież firma Hummel. Zgodnie z zapisami zawartej na trzy lata umowy, od początku sezonu 2020/21 TAURON Ligi zawodniczki i sztab szkoleniowy legionowskiego klubu będą korzystać ze sprzętu marki Hummel. – Cieszymy się z podjęcia współpracy z klubem DPD Legionovia Legionowo, który podobnie jak nasza marka jest otwarty na nowoczesne modele sponsoringu sportowego – mówi Adam Niewiński, key account manager Hummel International. – Wchodzimy w nowy wymiar współpracy z klubem sportowym w Polsce. Nasze partnerstwo będzie zawierało wiele innowacyjnych elementów, o których powiemy wkrótce. Hummel i DPD Legionovia Legionowo wyznają bardzo podobne wartości, co pozwoli nam osiągnąć wyznaczone temu partnerstwu cele sportowe i biznesowe.

Solidne zaplecze finansowe, także w kontekście ściągnięcia ostatnio do ekipy kilku klasowych zawodniczek, bardzo się klubowi przyda. Nic dziwnego, że umowa podpisana niedawno z odzieżowym potentatem wprawiła całą siatkarską społeczność z DPD Areny Legionowo w doskonały nastrój. – Nawiązanie współpracy z marką Hummel to dla nas kolejny krok na ścieżce rozwoju. Jesteśmy przekonani, że w sprzęcie dostarczonym nam przez naszego nowego sponsora technicznego przeżyjemy wiele chwil, które staną się naszymi najpiękniejszymi wspomnieniami – cieszy się Maciej Szewczyk, dyrektor działu marketingu DPD Legionovii Legionowo.

Siatkówka to wprawdzie nie Formuła 1 i wpływ sprzętu na osiągane wyniki jest znacznie mniejszy, ale i na parkiecie jego jakość często bywa nie do przecenienia. Trenerzy oraz zawodniczki dobrze wiedzą, że przy wyrównanej klasie rywalizujących w trakcie meczu drużyn o końcowym rezultacie może zadecydować nawet drobiazg.
Aldo

Poprzedni artykuł„Trójka” na piątkę z plusem
Następny artykułBędą niezłe kwiatki!
Trudno powiedzieć, czy to wpływ zodiakalnego Koziorożca, ale lubi czasem nabić kogoś na medialne rogi. Starając się przy tym, a to coraz rzadsze zjawisko, nie nabijać w butelkę czytelników. 53-letni chłopiec starannie skrywający swe emocje. Głównie pozytywne. Posiadacz wielu cech, które dyskwalifikują go jako wzór dziennikarza. Mimo to od dwóch dekad dzielnie trwa na legionowskim posterunku.