Gdy tylko nadarzyła się okazja, Legionowo dołączyło do zainicjowanej przez stowarzyszenia MANKO – Głos Seniora i FAST ogólnopolskiej kampanii społecznej „Stop manipulacji, nie kupuj na prezentacji”. Skierowana jest ona głównie do seniorów, których ma ustrzec przed naciągaczami organizującymi „szemrane” pokazy sprzedażowe.

Dołączając do kampanii, prezydent Roman Smogorzewski zrobił wszystko, co jako urzędnik zrobić w tej kwestii miał prawo – podpisał deklarację zakładającą, że Miasto Legionowo nie będzie wynajmować pomieszczeń firmom i instytucjom organizującym prezentacje sprzedażowe oraz rozpocznie działania uświadamiające w zakresie przeciwdziałania manipulacjom sprzedażowym. Pierwszy, ważny krok został zatem zrobiony.

Głównym celem akcji „Stop Manipulacji, nie kupuj na prezentacji!” jest edukacja w obszarze oszczędności, ekonomii, praw konsumenta, manipulacyjnych technik sprzedaży i bezpieczeństwa. Projekt skierowano przede wszystkim do seniorów, najczęściej będących ofiarami prezentacji, a także do lokalnych samorządów i przedsiębiorców.

Szersze informacje na temat kampanii społecznej realizowanej przez Stowarzyszenie MANKO – Głos Seniora i Fundację FAST publikowane są na stronach internetowych www.stopmanipulacjom.pl i www.glosseniora.pl.

Poprzedni artykułRecepta na kontrakt
Następny artykułWalczący z „bykami”
Trudno powiedzieć, czy to wpływ zodiakalnego Koziorożca, ale lubi czasem nabić kogoś na medialne rogi. Starając się przy tym, a to coraz rzadsze zjawisko, nie nabijać w butelkę czytelników. 53-letni chłopiec starannie skrywający swe emocje. Głównie pozytywne. Posiadacz wielu cech, które dyskwalifikują go jako wzór dziennikarza. Mimo to od dwóch dekad dzielnie trwa na legionowskim posterunku.