Poczta Polska i RUCH zawarły umowę, dzięki której od listopada liczba punktów odbioru paczek wzrośnie o blisko 7 tysięcy. Klienci nie będą musieli już stać w kolejkach po odbiór przesyłki.

Od listopada br. sklepy internetowe, platformy do e-handlu i klienci biznesowi będą mogli nadawać paczki w Poczcie Polskiej z opcją odbioru w kioskach i salonikach RUCH. Prawie 1700 nowych lokalizacji w sieci Poczty Polskiej zwiększy eKupującym możliwości wygodnego odbioru produktów zakupionych online. Ponad 95 proc. punktów RUCH jest czynnych w soboty, a blisko 19 proc. również w niedziele. Paczki w kioskach i salonikach RUCH będą czekały na odbiór do 7 dni, a klienci zostaną poinformowani o czekającej przesyłce sms-em.- informuje biuro prasowe Poczty Polskiej S.A. Nowa usługa polega na możliwości odebrania zamówienia internetowego w wybranym punkcie odbioru, w dogodnym momencie i czasie, bez konieczności oczekiwania na przyjazd kuriera. Większość przesyłek dociera do punktów odbioru następnego dnia roboczego po momencie nadania. Maksymalny czas oczekiwania na paczkę to dwa dni robocze.
Od ubiegłego roku przesyłki Poczty Polskiej można obierać na stacjach Orlen. Teraz oferta wzbogaci się o nowe punkty. Jak podkreśla PP w swoim komunikacie, znaczącą przewagą rynkową sieci utworzonej z placówek Poczty Polskiej, stacji Orlen oraz kiosków i saloników RUCH są lokalizacje punktów dostępnych na terenie całego kraju, zarówno na obszarach miejskich, jak też wiejskich, gdzie inni operatorzy nie oferują swoich usług.

KG

1 KOMENTARZ

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.