Po raz kolejny Motoryzacyjna Agencja Sierpowski gościła wspólnie z Zajazdem U Witaszka plejadę dziennikarzy motoryzacyjnych, którzy tym razem uczestniczyli w Auto&Eco Test.

Tym razem sprawdzano w boju zestaw aż 31 samochodów. W teście obecne były: Alfa Romeo Mito, Audi RS5 Cabrio, Audi SQ5 BYD e6, Citroen DS3, Fiat 500C, Fiat Bravo, Ford B-Max, Ford Fiesta, Honda Civic TD, Hyubdai I30 3d, Kia Optima Hybrid, Kia Rio, Mazda 6, Mercedes E-T, Nissan Leaf, Opel Adam, Opel Ampera, Opel Astra LPG, Peugeot 208 GTi, Peugeot 508 RXH, Porsche Cayman, Renault Cilo Grandtour, Renault Megane GT, Renault Twizy, Skoda Octavia, Skoda Rapid, VW CC R-Line, VW Golf 7 Highline, Volvo V40.

O wrażeniach z testów opowiada Red. Grzegorz Traczewski z Auto Plus Radio: Wśród tych samochodów były takie niespotykane perełki jak Renault Twizy – elektryczny mikrosamochód, będący raczej zabawką dla bogatych, niż pojazdem użytkowym. Nissan Leaf, samochód roku – zapowiedź przyszłości, choć posiadająca konkretne cechy użytkowe. Kolejki dziennikarskiej braci stawiały się do przejażdżki Porsche Cayman i Oplem Amperą. Dla mnie jednak niewątpliwą przyjemnością była krótka podróż Renault Clio Grandtour, które mimo małego silnika okazało się dzielne na drodze. Próbowałem też zrozumieć fenomen popularności Golfa, samochodu tak perfekcyjnego, że aż nudnego. Wielu dziennikarzy zajmujących się fotografiką jako cel obiektywów swoich aparatów wyznaczyło Fiata 500 C. Według mnie ważniejsze jednak były zapraszane do mikrosesji nasze koleżanki